Filtry
  • Kolekcje
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Twórca
  • Temat i słowa kluczowe
  • Współtwórca
  • Data wydania
  • Typ dokumentu
  • Język

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = marketing communication] lub [Temat i słowa kluczowe = food] lub [Temat i słowa kluczowe = food market] lub [Temat i słowa kluczowe = eco\-marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = green marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = neuromarketing] lub [Temat i słowa kluczowe = sensory marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = social media] lub [Temat i słowa kluczowe = social media marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = building customer relationships] lub [Temat i słowa kluczowe = client] lub [Temat i słowa kluczowe = komunikacja marketingowa] lub [Temat i słowa kluczowe = żywność] lub [Temat i słowa kluczowe = rynek spożywczy] lub [Temat i słowa kluczowe = ekomarketing] lub [Temat i słowa kluczowe = neuromarketing] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing sensoryczny] lub [Tytuł = Badanie komunikacji marketingowej na polskim rynku żywności] lub [Twórca = Bojanowska, Agnieszka]

Wyników: 6

obiektów na stronie

Dziwulski, Jacek Tkaczuk, Cezary

2021 (wyd. oryg. i cyfrowe)
książka

Skowron, Łukasz

2017 (wyd. oryg. i cyfrowe)
książka

Bojanowska, Agnieszka. Red.

2023 (wyd. oryg. i cyfrowe)
książka

Lipski, Jerzy (1947- ) Świć, Antoni Bojanowska, Agnieszka

2014 (wyd. oryg. i cyfrowe)
książka

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji